Brüsszel, 2024. szeptember 16. – A Daikin a Daikin Cloud Service (DCS) Residential szolgáltatásának a levegő-levegő hőszivattyúkra és split egységekre történő kibővítésével fokozta az otthoni telepítőknek nyújtott online támogatást. A Daikin Cloud Service Residential olyan eszközökkel látja el a telepítést végzőket, amelyekkel távolról felügyelhetik és szabályozhatják az ügyfélegységek beállításait számos paraméter vonatkozásában, miközben lehetővé teszik a szervizelési problémák gyors diagnosztizálását és megoldását.
DCS Residential – a telepítők számára készült, kiváló ügyfélszolgálatot biztosít
A Daikin küldetésének középpontjában mindig is az állt, hogy a legjobb innovációkkal, eszközökkel és szolgáltatásokkal lássa el a beszerelést végzőket. A Daikin által úttörő módon bevezetett Daikin Cloud Service Residential által kínált fejlett távoli hozzáférési lehetőségek lehetővé teszik a telepítők és a mérnökök számára, hogy bárhonnan dolgozhassanak. Képesek kapcsolatban maradni, miközben ellátják a telepített rendszerek felügyeletét, finomhangolását és vezérlését a nap 24 órájában, hogy biztosítsák a megbízható otthoni kényelmet és az optimális energiafogyasztást. Az online hozzáférés elősegíti a proaktív hibaelemzést, és javítja a beavatkozási időt a gyorsabb és hatékonyabb szolgáltatás érdekében.
Új funkciók és képességek
A távoli hozzáférés terén élenjáró DCS Residential rendszert úgy terveztük meg, hogy növelje az otthoni szervizelés hatékonyságát, miközben a legfontosabb telepítői szervizigényeket is kielégítse. A fejlett funkciók három módon nyújtanak támogatást:
- Felhasználói beállítások - A felhasználói vezérlőkhöz való hozzáférés lehetővé teszi a telepítők számára, hogy távolról hatékonyan nyomon kövessék és módosítsák a beállításokat, ha a beállítási hibák miatt problémák adódnak, csökkentve ezáltal az otthoni kiszállások szükségességét.
- Helyszíni beállítások - A helyszíni beállítások széles skálájának ellenőrzése lehetővé teszi a telepítők számára a speciális beállítások finomhangolását is. Ezek közé tartozik például a kandallók beállítása, a Daikin „intelligens szem” technológiájának működése és a célzott szobahőmérséklet-korrekció.
- Adatrögzítés és elemzés - A 36 D-checker adatpontokkal, valamint a két hónapos adatelőzmények megtekintésének lehetőségével a telepítők folyamatosan nyomon követhetik a lakóegységekre vonatkozó kritikus információkat. Az új grafikus kijelzést és a hibakódok elérhetőségét biztosító új megjelenítési funkció segít egyszerűsíteni a trendelemzést és lehetővé teszi a problémák gyorsabb azonosítását.

Egyértelmű előnyök
A DCS Residential előnyöket kínál mind a telepítők, mind pedig ügyfeleik számára:
- A termék- vagy alkatrészhiba nélküli egyszerű problémák (az ügyfélhívások több mint felét ezek teszik ki), gyorsan megoldhatók a felhasználói és helyszíni beállítások távoli online kiigazitásával.
- A helyszíni kiszállást igénylő összetettebb esetekben a távfelügyelet lehetővé teszi az alkatrészek előzetes tervezését és megrendelését. Ez gyorsabb szervizelést eredményez, és a legtöbb esetben szükségtelenné teszi az újbóli kiszállást.
- Az utazások számának csökkentésével a távfelügyelet tehermentesíti a telepítőket és növeli a rendelkezésre álló telepítési kapacitást. Ez több lehetőséget teremt új ügyfelek beazonosítására és segítésére.
- Az ügyfelek nagyra értékelik a DCS Residential által biztosított gyorsan reagáló szervizt és szakértői támogatást. Ez többféleképpen is segít: elősegíti az ügyfelek hűségét, jó hírnevet alakít ki, és ajánlások révén új megrendelési lehetőségeket teremt.

A Daikin Cloud Service Residential előnyeinek áttekintése
Hiroshi Nishihara, vezérigazgató – Service & Solutions of Daikin Europe
„A Daikin Cloud Service Residential szolgáltatást jól fogadták a telepítők és az ügyfeleik egyaránt. Ez az általunk nyújtott terméktámogatás alapvető részét képezi, és alapjaiban különböztet meg minket a piaci versenytársaktól. Örömmel bővítjük távfelügyeleti portfóliónkat, hogy segítsük a hazai telepítő szakembereket a vállalkozásaik irányításában és fejlesztésében.”
A Daikin Europe N.V.-ről
A Daikin Europe csoport a hűtési, fűtési, szellőztetési, légtisztítási és mélyhűtési (HVAC-R) technológiák iparágvezetője Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA). A Daikin a termékek, karbantartási szolgáltatások és kulcsrakész megoldások széles választékát tervezi meg, gyártja és nyújtja az ügyfeleknek a lakossági, kereskedelmi és ipari felhasználáshoz. Napjainkban a Daikin Europe több mint 13.800 alkalmazottat foglalkoztat az 59 alvállalatában. 14 gyártó létesítménnyel rendelkezik az EMEA-ban: Belgium, Cseh Köztársaság, Németország, Olaszország, Spanyolország, Ausztria, Egyesült Királyság, Törökország és Egyesült Arab Emirátusok. A Daikin Europe csoport, amelynek székhelye több mint 50 éve a belgiumi Oostendében található, a Daikin Industries globális csoport leányvállalata.
A Daikin Industries Ltd.-ről
A Daikin Industries világszinten vezető szerepet tölt be a hőszivattyúk, légkondicionálók és légszűrő technológiák területén a több mint 98.000 alkalmazottal. Az 1924-ben Oszakában alapított vállalat a világ egyetlen olyan gyártója, amely házon belül fejleszti és gyártja a HVAC-R berendezéseket, valamint a kompresszorokat és hűtőközegeket. A Daikin a Clarivate (Egyesült Királyság) és a LexisNexis (USA) által a világ 100 leginnovatívabb vállalata közé választották elismerve a technológiai kutatás és a szellemi tulajdonjogok szabadalmaztatása terén betöltött vezető szerepét. A Daikin a 2023-as pénzügyi évében 28 milliárd eurós rekord értékesítési eredményről számolt be (2023. április 1. – 2024. március 31.).
Tudj meg többet rólunk a www.daikin.eu és a www.daikin.com weboldalakon.
Médiakapcsolatok Daikin Europe N.V.
Kevin Viader – E-mail: viader.k@bxl.daikineurope.com