A Daikin Vállalati Etika az alapvető értékeinket fogalmazza meg és a döntéshozás keretrendszerét nyújtja. A Daikin Europe csoport minden tagjának személyes felelőssége és kötelessége a szigorú etikai és törvényes előírások betartása a mindennapi tevékenységekben, a törvény által előírt esetekben és azokon kívül.
A Daikin Vállalati Etika 12 fő alapelve:
- A jogi megfelelőség biztosítása
- Biztonságos, kiváló minőségű termékek és szolgáltatások a végfelhasználók jövőbeli igényeinek megfelelően
- A tisztességes verseny alapelve alapján végzett üzleti tevékenység
- Tisztességes beszerzés a barátságos, ugyanakkor versenyt ösztönző beszállítói kapcsolatokkal
- A szellemi tulajdon és bizalmas információk tiszteletben tartása
- A vállalati információk időbeli és megfelelő közlése
- Minimális környezeti hatás elérése
- Biztonságos gyártás, szállítás és üzemeltetés
- Dinamikus munkahely, amelyben a megbecsülés és lelkesedés játszik központi szerepet
- A vállalati eszközök védelme
- Visszafogott protokoll ajándékok
- Határozott fellépés a törvénytelen, társadalomellenes és etikátlan viselkedés ellen.
Megfelelőségtől eltérés jelentése whistleblower / hotline útján
Köszönjük érdeklődését a Daikin Europe etikai és megfelelőségi programja iránt. Véleménye fontos számunkra és mindent megteszünk, hogy időben válaszoljunk az elküldött kérdésekre. Egy nyitott és őszinte üzleti vállalkozásként minden érintettnek megadjuk a lehetőséget, hogy feltehesse kérdéseit, elmondja véleményét vagy jelentse az esetleges visszaéléseket.
Nyomatékosan javasoljuk, hogy az alábbi webes űrlapon adja meg személyes adatait; ugyanakkor névtelenül is benyújthatja észrevételét álnév és kifejezetten erre a célra létrehozott web-alapú e-mail fiók használatával.
Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe N.V.