Skip to main content

A DAIKIN EUROPE CSOPORT VÁLLALATI ETIKAI IRÁNYELVEI

A Daikin Vállalati Etika az alapvető értékeinket fogalmazza meg és a döntéshozás keretrendszerét nyújtja. A Daikin Europe csoport minden tagjának személyes felelőssége és kötelessége a szigorú etikai és törvényes előírások betartása a mindennapi tevékenységekben, a törvény által előírt esetekben és azokon kívül.

A Daikin Vállalati Etika 12 fő alapelve:

  1. A jogi megfelelőség biztosítása
  2. Biztonságos, kiváló minőségű termékek és szolgáltatások a végfelhasználók jövőbeli igényeinek megfelelően
  3. A tisztességes verseny alapelve alapján végzett üzleti tevékenység
  4. Tisztességes beszerzés a barátságos, ugyanakkor versenyt ösztönző beszállítói kapcsolatokkal
  5. A szellemi tulajdon és bizalmas információk tiszteletben tartása
  6. A vállalati információk időbeli és megfelelő közlése
  7. Minimális környezeti hatás elérése
  8. Biztonságos gyártás, szállítás és üzemeltetés
  9. Dinamikus munkahely, amelyben a megbecsülés és lelkesedés játszik központi szerepet
  10. A vállalati eszközök védelme
  11. Visszafogott protokoll ajándékok
  12. Határozott fellépés a törvénytelen, társadalomellenes és etikátlan viselkedés ellen.

Megfelelőségtől eltérés jelentése whistleblower / hotline útján

Köszönjük érdeklődését a Daikin Europe etikai és megfelelőségi programja iránt. Véleménye fontos számunkra és mindent megteszünk, hogy időben válaszoljunk az elküldött kérdésekre. Egy nyitott és őszinte üzleti vállalkozásként minden érintettnek megadjuk a lehetőséget, hogy feltehesse kérdéseit, elmondja véleményét vagy jelentse az esetleges visszaéléseket.

Nyomatékosan javasoljuk, hogy az alábbi webes űrlapon adja meg személyes adatait; ugyanakkor névtelenül is benyújthatja észrevételét álnév és kifejezetten erre a célra létrehozott web-alapú e-mail fiók használatával.

Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe N.V.

További információk

Lépj be a Daikin virtuális bemutatótermébe

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

Segítségre van szüksége?

Aktuális híreink

Tovább a Blogra

Tovább a Referenciákra