A Daikin Vállalati Etika az alapvető értékeinket fogalmazza meg és a döntéshozás keretrendszerét nyújtja. A Daikin Europe csoport minden tagjának személyes felelőssége és kötelessége a szigorú etikai és törvényes előírások betartása a mindennapi tevékenységekben, a törvény által előírt esetekben és azokon kívül.
A Daikin Vállalati Etika 12 fő alapelve:
- A jogi megfelelőség biztosítása
- Biztonságos, kiváló minőségű termékek és szolgáltatások a végfelhasználók jövőbeli igényeinek megfelelően
- A tisztességes verseny alapelve alapján végzett üzleti tevékenység
- Tisztességes beszerzés a barátságos, ugyanakkor versenyt ösztönző beszállítói kapcsolatokkal
- A szellemi tulajdon és bizalmas információk tiszteletben tartása
- A vállalati információk időbeli és megfelelő közlése
- Minimális környezeti hatás elérése
- Biztonságos gyártás, szállítás és üzemeltetés
- Dinamikus munkahely, amelyben a megbecsülés és lelkesedés játszik központi szerepet
- A vállalati eszközök védelme
- Visszafogott protokoll ajándékok
- Határozott fellépés a törvénytelen, társadalomellenes és etikátlan viselkedés ellen
Megfelelőségtől való eltérés jelentése hotline útján
Köszönjük érdeklődését a Daikin Europe etikai és megfelelőségi programja iránt.
Egy nyitott és őszinte üzleti vállalkozásként minden alkalmazottunknak megadjuk a lehetőséget, hogy feltehesse kérdéseit, elmondja véleményét vagy jelentse az (esetleges) visszaéléseket.
Amennyiben Vállalati etikánk (feltételezett) megsértéséről van tudomása, lehetősége van (anonim módon) elküldeni egy bejelentést a hotline vonalon keresztül. Partnerünk a Navex Global, ahol online és telefonon keresztül, az ön által kiválasztott nyelven, napi 24 órában tehet bejelentést.
A Visszaélések bejelentésére vonatkozó irányelveink tartalmazzák a bejelentések kezelésének módját, a titoktartást, illetve az adatfeldolgozási törvényeknek való megfelelést, stb.
Megjegyzései fontosak számunkra, és igyekszünk időben válaszolni a bejelentésekre.
Corine Vyncke
igazgató és jogi vezető
A Daikin Europe N.V.