Ügyeljen rá, hogy mobileszköze ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozzon, amelyikhez az egység. Javasolt továbbá korlátozni a mobil eszköz és az egység között hálózati berendezéseket, mivel ez megszakíthatja az észlelést.

Az alkalmazás mDNS (Bonjour/ZeroConf)-t használ az egység megtalálásához. Ritkán, de előfordulhat, hogy az androidos mobil eszközöknek nem sikerül megtalálniuk az egységeket. Gondoskodjon róla, hogy androidos eszközökre a legújabb operációs rendszer frissítéseket telepítsék, majd indítsa és ellenőrizze újra őket.


Ha ez a megoldás nem oldja meg a problémát, megpróbálhatja az egységek hozzáadását a hálózati átjáró IP-címének manuális úton történő megadásával. Azonban ezzel csak akkor próbálkozzon, ha az automatikus észlelés nem működik.
Az alkalmazáson belül tegye a következőket:
1) Navigáljon az „Eszköz hozzáadása” ponthoz
2) Válassza a jobb felső sarokban található átfedés menüt
3) Adja meg a hálózati átjáró IP-címét (megtalálható például az útválasztó DHCP listáján)
4) Erősítse meg
Ha a helyes IP-címét adta meg, akkor az alkalmazásnak ekkor már meg kell találnia egységét.


Ha az Ön által megadott cím nem hoz eredményt, akkor a következő képernyő jelenik meg.

Ha semmi más nem vezet eredményre, akkor ellenőrizze, hogy az útválasztója és mobil eszköze támogatja a WebSocket használatát.
Ezt a következő oldalra lépéssel ellenőrizheti:
- www.websocket.org/echo.html
- futtassa le a visszhang tesztet
Ha a teszt sikertelen, akkor mobil eszköze/útválasztója gyártójánál kérdezzen rá, hogyan támogatható a WebSocket.
Ha a WebSocket támogatást élvez, akkor próbálja újraindítani az egység hálózati átjáróját, az útválasztót és a mobil eszközt, majd próbálja meg újra.