Skip to main content

Nem tudok egységeket hozzáadni felhasználói fiókomhoz. A „Nem lehet hozzáadni egységeket a fiókjához” felugró üzenetet kapom. Hogyan tovább?

Ellenőrizze az egység felhasználói felületén érvényes dátum helyességét. Ha a dátum nem helyes, a hálózati átjáró nem tud biztonságos kapcsolatot létrehozni a felhővel, és a regisztráció sikertelen lesz.

Az egység dátumának ellenőrzéséhez az alkalmazásban lépjen az egység beállítások képernyőjére.

  • Válassza ki a megfelelő egységet az egység áttekintő képernyőn
  • Válassza a jobb felső sarokban található fogaskerék ikont

BRP069A6x:

  • Itt kizárólag az egység felhasználói felületén érvényes dátumot állíthatja be

DRGATEWAYAA:

  • A dátumot a Daikin Residential Controller alkalmazásban állíthatja be. Az alkalmazásban válassza a „Dátum és idő” opciót, állítsa be a pontos dátumot és időt, és erősítse meg, hogy ezt a dátumot és időt kívánja érvényesíteni a kazán egység szobai termosztátján.

További információk

Lépj be a Daikin virtuális bemutatótermébe

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

Segítségre van szüksége?

Aktuális híreink

Tovább a Blogra

Tovább a Referenciákra