Ritkán, de előfordulhat, hogy az alkalmazás nem képes regisztrálni egységét és hozzáadni felhasználói fiókjához. Ilyen esetekben, kérjük, ellenőrizze a következőket:
a. Ellenőrizze, hogy csatlakozik-e az internethez
b. Próbálja újra
c. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot a Daikin ügyfélszolgálatával



Amikor újra megpróbál hozzáadni egy egységet felhasználói fiókjához, lehetséges, hogy az alkalmazás a következő tájékoztatást adja: az egységet „már hozzáadta egy másik felhasználó fiókjához”. Ne aggódjon, valójában erre nem került sor a felhőben. Azonban mielőtt megpróbálná újra hozzáadni, először le kell választania az egységet.


Ha az elsődleges DNS-kiszolgáló nem érhető el, akkor a hálózati átjáró nem fog tudni csatlakozni a felhőhöz/ az internethez. A hálózati átjáró soha nem fogja használni a másodlagos DNS-kiszolgálót.
Ha Ön béta felhasználó vagy tesztelés résztvevője, akkor ügyeljen rá, hogy a hálózati átjáró és az alkalmazás ugyanazt a felhőkörnyezetet használja.