Skip to main content

A Daikin nyerte a Joint Venture Szövetség nagyvállalati díját

A Daikin Hungary Kft. elnyerte a Joint Venture Szövetség (JVSZ) “Companies for the Future”, azaz a “Vállalatok a jövőért” díj nagyvállalati kategóriájának első helyezését. A díjátadóra a Budai Vár Királyi Lovarda épületében került sor 300 vállalatvezető részvételével. A rangos elismerés aláírói Dr. Fábián Ágnes, a JVSZ elnöke, Varga Mihály pénzügyminiszter, a JVSZ társelnöke és Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter.

Budapest, 2024.02.07. - A Daikin idén ünnepli fennállásának 100-ik évfordulóját, ezért külön megtiszteltetés, hogy a szövetség által felkért szakmai zsűri érdemesnek tartotta a Daikin márkát a jövőre vonatkozó erőfeszítéseinek elismerésre.

Zuggó Balázs, a Daikin Hungary Kft. ügyvezető igazgatója köszönőbeszédében a következőket hangsúlyozta: „Egyik legfontosabb küldetésünk az épületállomány dekarbonizációja a hőszivattyús technológia segítségével és partnereink bekapcsolása a körforgásos gazdaságba. A küldetésünket ugyanis egyedül nem tudjuk elérni, egy jól működő ökoszisztémát kell kiépítenünk és működtetnünk a hőszivattyúzás köré. Ebben a saját munkatársainkon túl nagyon nagy mértékben támaszkodunk a szakmai oktatási intézményekre, a tervezőkre, kivitelezőkre, és természetesen a végső fogyasztókra az intézményi vagy magánberuházókra, ingatlantulajdonosokra és üzemeltetőkre egyaránt. 

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) közel 40 éves múlttal rendelkezik, és hazai és nemzetközi hátterű vállalatokat tömörítő szervezet. A cégcsoportokon keresztül mintegy 1000 vállalati tagja van, hazánk egyik vezető üzleti szervezete. A tagvállalatok a teljes magyar GDP mintegy egyharmadát lefedik.

A szövetség célja, hogy támogassa a tagvállalatokat, érdekképviseletet nyújtson számukra, segítse őket a tudásmegosztásban és hidat képezzen a mindenkori kormányzat és az üzleti szféra között.

A “Companies for the Future” díjat a JVSZ az OPTEN szakmai ajánlásával határozta meg. A komplex szempontrendszer olyan tényezőket vizsgált, mint a cégek által realizált folyamatos növekedés, a stabilitás, a megbízhatóság, az etikus üzleti magatartás, a fenntarthatóság, a társadalmi hasznosság, a dolgozók megtartása, valamint a dolgozói elégedettség.

ZuggoBalazs_JVSZ_dij

A vállalatok eredményei és a szempontok mérőszámai alapján minden területet figyelembe véve a shortlist-ből egy neves szakmai zsűri állította fel a végső sorrendet, ahol a Daikin a nagyvállalati kategória 1.helyezését nyerte el.

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan vállalatként ismernek el bennünket, amely nem csak a jövő felé néz, hanem aktívan formálja azt.” – hangzott el zárszóként a Daikin ügyvezetőjétől. 

A Daikin Hungary bemutatkozó kisfilmje, amely a JVSZ díjátadóra készült

A Daikinról

A japán gyökerekkel rendelkező, 2024-ben 100 éves jubielumát ünneplő Daikin világmárka 1991 óta van jelen Magyarországon.

Prémium minőségű, energiahatékony,  az ügyfelek igényeire szabott hűtési-fűtési-légtechnikai és kereskedelmi hűtési megoldásokat kínálnak a kis magánlakásoktól, a nagy lakóépületeken át a szállodákig, sportlétesítményekig, irodaházakig vagy a ipari termelő létesítményekig,.

Európában 14 gyárral és 2 K+F központtal rendelkeznek, hogy a helyi piac igényeinek megfelelő termékeket fejlesszék.

A szállításon, a gyártási eljáráson és az alkalmazott technológián kívül olyan iparági innovációkkal is hozzájárulnak a fenntarthatósághoz, mint a klímagázok (hűtőközegek) újrahasznosítása, körforgásban tartása.

A budapesti Daikin Márkaboltban mindent egy helyen, egy kézből kínálnak a klíma vagy hőszivattyú iránt érdeklődő lakossági ügyfelek számára: tanácsadás, tervezés, kipróbálás, értékesítés, szervizelés. 

A Daikin Márkabolt mellett folyamatosan képzett partnerhálózat gondoskodik országosan a Daikin rendszerek megfelelő minőségű telepítéséről, beüzemeléséről és szervizeléséről.

 

Sajtókapcsolat

Fülöpné Gerencsér Renáta
Marketing koordinátor
+36 70 380 5300
gerencser.r@daikin.hu

 

 

További hasonló témájú cikkek

  • A Daikin Central Europe a növekedési stratégiája részeként átfogó vezetői fejlesztési programot hoz létre

    Bécs, Budapest, 2023. február –A Daikin Central Europe üzleti stratégiájának, a Fusion25-nek egyik alappillére az emberek fejlesztése. A vállalat 2025-ig minden üzleti területen (a hagyományos B2B-üzletágban, a lakossági fűtési üzletágban és a teljes körű megoldásokban) jelentős növekedés elérését tűzte ki célul. Egy évvel ezelőtt a vállalat elindította átfogó vezetői fejlesztési programját, amely a Daikin Central Europe Leadership Curriculum nevet kapta. 2024-ig 16 közép-európai piac több mint 170 vezető beosztásban dolgozó munkavállalója végzi el a négy modulból álló képzést, amely biztosítja számukra a személyes fejlődést, és le-hetővé teszi, hogy a vezetők megfelelhessenek az előttük álló kihívásoknak. #pr2232
  • Az ISH-n debütál a Daikin Altherma 4

    A piacvezető Daikin megváltoztatta a hőszivattyúk piacát az Altherma 3-mal, s a termékcsalád-sorozat újdonságai és minőségi megoldásai más gyártók számára is irányadóvá váltak. Az új Daikin Altherma 4 -es sorozattal szintén ez a cél. A termékbevezetés 2024-ben várható, de a bemutatóra már márciusban sor kerül. #pr2231
  • A Daikin várakozásai szerint a levegő-víz hőszivattyús piac 10 millióra nőhet a következő hét évben

    Brüsszel, 2023. március – Az ISH 2023 kiállításon a Daikin megmutatta, hogy növekedése folytatódni fog: A szegmens piacvezetőjeként 2024-ben piacra dobja az új Daikin Altherma 4-et, és a következő években folyamatosan bővíti gyártási kapacitásait. A vállalatcsoport megerősíti és tovább bővíti helyi termelési kapacitásait Európában (Németországban, Belgiumban, Csehországban), és egy új lengyelországi hőszivattyús gyáregységet is létrehoz, amely a legnagyobb lesz Európában. #pr2235

További információk

Lépj be a Daikin virtuális bemutatótermébe

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

További információk

Segítségre van szüksége?

Segítségre van szüksége?

Aktuális híreink

Tovább a Blogra

Tovább a Referenciákra